Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 14:08 - Интернет – живот за комплексаря!? Или...
Автор: evelin Категория: Други   
Прочетен: 10791 Коментари: 37 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вече, дори и не се учудвам на “капаните”, които ми устройва Съдбата...
Вярвам, че този мой живот, препускайки с лудешки ритъм, ще ме срещне с всички ценни и неповторими хора, които си заслужава да познавам... Хора с цветна душа и креативен ум. Минавайки през онова сито, през което отсявам тези, които истински допускам до себе си – остават малцина... А с годините ситото става все по-фино и по-фино.
В днешните “модерни времена”, дали  Интернет не е такова своеобразно сито за отсяване на стойностното в човека!?
За секунди се подвираш “под кожата”на другия, докосваш се до душата му – чрез неговите стихове, картини... влизаш в ума му, чрез неговите разсъждения, бродиш в неговия свят...
Освобождавайки се от своята досадна опаковка, която временно е приютила душата ти на тази земя, човек освобождава душата си... Тогава е истински, тогава е сам себе си...
О, зная колко спор ще предизвикам с тези мои мисли... Чувам още от сега – “Интернет е един фалшив свят! Всеки се прави на това, което иска да бъде и никога не е това, което е в действителност... Интернет е живот за комплексаря!... “
Да, ще се съглася с всички вас, но и ще попитам: - Ти защо си в Интернет пространството!? Какво търсиш там – приятел, сродна душа, любовник/ца/, самоизява, интрига, лесна слава, печалба...
За всеки има място под слънцето,
(а слънцето – интернет грее денонощно, не залязва ;)
Разочаровани могат да останат поклонниците на лъскави опаковки! Ооо, та това не е оня млад, мускулест бизнесмен...
(а защо преди това не се попита – какво прави един бизнесмен в чата!? ;) Или... Боже, та това не е момичето на моите мечти – онова 3 в 1 – красота, ум, доброта... (може и да има, да ... ама, ако питаш шопа би ти казал – е, те такова животно нема!)...
Красота – всеки е красив, оглеждайки се в нечии очи...
Ум – “ум царува, ум робува, ум патки пасе”... Нека сме си на един акъл, пък да видиш как ще ни е гот...
Доброта – във всеки се бори  доброто и злото... А в повечето случаи е – каквото повикало, такова се обадило...
:)
Тогава, за какъв дявол ти е тази универсална жена 3 в 1, ако не е това, което  харесваш и търсиш!? И защо ли ти е онзи мускулестия, дето е натрупал 1 тон маса, а няма грам мозък!?
Защото с всичко друго можеш да заблудиш в Интернет общуването (дебел-тънък, млад-дърт, имотен-безработен...), но не и с това – с ума, душата, духа си... А не са ли това ценните неща в един човек...
Искам... да съм онзи стар дух, който с всяко прераждане се усъвършенства все повече и повече...
Искам... да съм онази душа, широко скроена, цветна, без рамки, свободна, независима...
Искам... да съм онзи ум, полезен за мен, за теб... за мисията, която трябва да изпълня на тази земя...
А за опаковката (
каквато дал Господ) ще се погрижа да ми е полезна, да я съхраня максимално дълго здрава, за да служи на ума и красива, за да е уютна за душата ми... (Тук жените сме – ок! Защото няма грозна жена, има жена която не може да се направи красива... И още – виждала съм момичета, които са родени баби...  и баби, които до последния си дъх момичето в тях живее) – рекламна пауза! ;)))

А ти... Ако някой ден видиш, че съм прекрачила прага на твоя Интернет свят... Остави ме! Ще стъпвам леко, на пръсти... дори няма да ме усетиш! Защото няма как да чуеш стъпките на душата ми... Някои неща ще се случват само за една нощ... Други – и един живот не би им стигнал...

Спирам до тук! За да продължиш ти... Казват – в спора се раждала истината... И аз ще я приема! Защото всеки сам търси и намира истината за живота... Но това е твоята истина... А дали е моята!? :))


P
.S. Е, добре са си били нашите баби и дядовци по мегданите... Ще я види, ще я щипне, ще й напие менците... ще му пламнат ушите от мерак! :)))
И накрая... ще го задомят за друга, дето му била лика-прилика...
Но пък сме се пръкнали НИЕ... внуците с право на избор! Кой да допуснем истински до себе си в този живот... Тук и сега! Пък за другия
живот, (че то има ли такъв!?) ще му мислим... Някой ден... като му дойде времето! :)))

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zik - -8-
27.11.2008 14:35
Като сърна, минавайки набързо през езерото, стъпваш тук там...
И всяка стъпка отеква в далечината на съзнанието, създавайки вълнички от въпроси, почуда, вълнение...
И още, и още...
цитирай
2. анонимен - абе то вярно, ама))))
27.11.2008 14:56
за едно си права - няма грозни жени, има малко пиене))))
ама - да си призная - виждал съм и такива, дето... аз толкова не мога да изпия))))
цитирай
3. valiordanov - Нищо не мога да добавя. . . Ти си ка...
27.11.2008 19:44
Нищо не мога да добавя... Ти си казала всичко. Да! Това е нашето днес и ако утре бъде по-различно, ние ще го критикуваме защото не го познаваме. Знаех си, че да наречеш някой приятел, не е нужно да се взаимодоказвате , а просто да ти влезе под кожата... Ти си там. Приятел си и то какъв. Интернет пространството ранява, но и дава... То ми даде много стойностни приятели и те, доказват мястото си в сърцето ми. Останалите, просто са един скучен роман, който не бива да ни тормози с насилственно четене...Гушкам те!
цитирай
4. iliada - Наистина е много добро!
27.11.2008 20:14
Какво ли еза нас Интернет пространството?За всеки навярно нещо различно,но аз се радвам ако срещна истински приятели и ги почувствам като такива!:)
Желая ти щастие такова!
цитирай
5. eddie - ***
27.11.2008 21:15
Цветна ти е душата!
От мен имаш 1 3 в 1 :)-
цитирай
6. krassko - Е, не са само комплексари
27.11.2008 21:17
Има и идиоти като мене. Искаш ли да публикувам изследването което правя на блогарите в блог.бг. Мога да дам и сега в % пол, възраст, образование и тн общо 18 показателя. Мога да поотворя и "досиетата" на някои от тях, голям смях ще падне и жив ще ме одерат, като например Достолепната дама, която по ЕГН е на 58 в блога на 28, а в АХА се подвизава на 18.

Няма тайни и анонимността във Интернет е илюзия! Уважавам хора като теб, коита са тук с името, годините, града и професията си, дори с кю-то.

А комплексарите - те са най малката беда. Ако публикувам списъка на професорите от СУ с имената и никовете, такъв пожар ще стане, че язък за университета:)))
цитирай
7. анонимен - Няма илюзия
28.11.2008 00:18
фалшив постинг
цитирай
8. evelin - Re: Анонимен
28.11.2008 00:40
А колко истински е онзи, който няма доблестта,
дори да се подпише под собствените си думи!

Това е... Илюзията, че си Някой, г-н/жо Никой! :)
цитирай
9. evelin - на krassko ;)))
28.11.2008 00:45
" Каквото и да смяташ,
това е стара истина,
не хвърляй камък в блатото -
ще го изплискаш...
... Но, някой трябва риска
да вземе и нарами
и злото да изплиска.
Аз вече вдигнах камъка."

М. Петкова
цитирай
10. evelin - eddie...
28.11.2008 00:48
Едно 3 в 1 и от мен (и не само ;)... На 12.12. :) Гуш*
цитирай
11. evelin - @}----;----- iliada,
28.11.2008 00:56
продължи да ни радваш с изкуството си!
Правиш света по-красив! :)
цитирай
12. evelin - Вал...
28.11.2008 01:11
Не един път сме се ранявали и след това лекували един на друг раните! Но в битката се раждат най-истинските приятелства... :) Така ли е, Боецо!? :)
цитирай
13. evelin - alexalex...
28.11.2008 01:13
Наздраве! Здраве да е... ;)
цитирай
14. evelin - -8-
28.11.2008 01:16
Защо очите ми са мокри!?
От щастие, разбира се... *
цитирай
15. henzelski - В спора
28.11.2008 07:29
се раждат само конфликти, Еvelin! А множеството лица на отдавна родената истина се откриват и преоткриват в общуването помежду ни.
цитирай
16. feq - Добро утро на всички!
28.11.2008 08:11
"Интернет – живот за комплексаря!? Или..."

Спирка за самотници, които дори тук не искат да си го признаят... жените, мъжете - всички страдащи от тази модерна болест!!!
цитирай
17. evelin - ;)))
28.11.2008 16:06
Онлайн клюкарка... Разсмя ме до сълзи, balin! :))))
цитирай
18. evelin - feq...
28.11.2008 16:09
Това е само едно от лицата на многоликия Интернет! ;)
цитирай
19. evelin - (няма спор, henzelski ;)
28.11.2008 16:46
Разлика между реално и виртуално общуване!? Има ли, няма ли!? :)
цитирай
20. boris66 - boris66-evelin
28.11.2008 20:49
Ние бяхме поколението ,което живяхме и заживяхме с високите технологий. Естествено те не могат да заменят личният контакт, но това е начин за обмен на информация. А ние не сме нищо освен една купчина от информация трансформирана. Високите технологий бяха харктерни за източните народи и ние търсихме корени за да ги вкараме и усвоиме от тях. А тези които се харесват веднъж намерили и обичат, няма значение как контактуват по интернет ли или очи в очи. Да за някои може би е търсене на известност, за други печалба, за трети развлечение ,за четвърти улеснение. Но преди всичко над това стои човекът и неговата личност!
цитирай
21. furiika - към фея:Спирка за самотници, които дори тук не искат да си го признаят... жените, мъжете - всички страдащи от тази модерна болест!!!"
29.11.2008 13:18
Не всички са самотници и боледуват от тази болест!
Аз поне не съм в тази категория хора! :)))

evelin, поздравление за постинга!
:)))
цитирай
22. анонимен - Съвременната жена не разбира от мода
29.11.2008 14:06
Слушай какво ще ти кажа. Повечето днешни жени явно не разбират от мода или не искат. В края на 80-те е била модерна гъста, къдрава, хубава коса. През 90-те беше модерна права коса, но не и изтънена. А сега жените са страшно безинтересни с тези изтънени и плоски прически. Изглеждат евтино.
цитирай
23. evelin - Точно така, Борис...
29.11.2008 16:46
Но преди всичко над това стои човекът и неговата личност!

цитирай
24. evelin - а ти, анонимен...
29.11.2008 16:52
разбираш ли от съвременни жени!? ;)
цитирай
25. evelin - @}----;----- furiika...
29.11.2008 17:02
Бъди си винаги ТИ! :)
цитирай
26. trevistozelena - поздрави!
29.11.2008 22:35
от десет години съм на това мнение:)
цитирай
27. evelin - ;)))
30.11.2008 00:18
а аз винаги :)

* благодаря, че не само прочете, trevistozelena :)
цитирай
28. kasnaprolet9999 - ето че и аз се замислих защо съм тук
30.11.2008 03:36
Никога не съм се чувствала самотна, имам семейство-мъж, двама сина, приятели. Обичам да общувам с много хора и го правя по всички възможни начини. Тук ми е интересно и определено намирам чрез интернет повече хора със сходни на моите интереси, тук имам по-голям избор и по-малко случайни контакти. Това е по-съвременен начин на общуване и това, че съм родена в свят, когато не е имало интернет не следва да е причина да не го използвам, трябва да бъдем отворени към новото, още повече когато сме убедени в неговата полза. Дълго време се подвизавах анонимно, блога ми е от скоро, мислех, че няма да имам достатъчно време за него и че ще ми е трудно, но се оказа, че това не е точно така, когато има какво да кажеш. Имах си няколко избрани от мен блога и ходех там като на гости, беше ми много приятно да коментирам понякога темите в тях. Една от любимите ми блогърки sunflawer, си затвори коментарите за анонимни и ми се наложи да си направя блог, за което поне за сега не съжалявам. Агетирам всички анонимни да ме последват, много е приятно в блог.бг.
цитирай
29. platttonnn - Защо
30.11.2008 10:35
е това любопитство,всеки има право,вие решавате за вас.Интелектуалното разбиране няма нищо общо с преживяването!Който осъзнава интроверсията си по разумно поставя въпроси.
цитирай
30. samotenribar - 4ESTIT TI IMEN DEN .ZLATNI MI PRIQTELYO
30.11.2008 13:39
JELAQ TI OT VSE SARCE .DA SI VESELA I 6TASTLIVA I NAY .VE4E . JIVA I ZDRAVA .MNOGO USPEHI VAV JIVOTA . IZPRA6TAM . TI POZDRAVI ' OT EDNO KITNO .RODOPSKO SELCE TE LETQT.KAM TEB
цитирай
31. evelin - @}----;----- kasnaprolet9999,
30.11.2008 13:49
Споделям думите ти и приветствам решението ти! :)
цитирай
32. evelin - ЕКСТРОВЕРСИЯ или ИНТРОВЕРСИЯ, НЕВРОТИЗЪМ, ПСИХОТИЗЪМ
30.11.2008 14:57
Ето един тест,

http://www.kak-da.info/website/test1.html

с който можем да определим в най-основни линии нашата персоналност.
За професионален резултат е желателно консултация с психолог.

* Благодаря за коментара, platttonnn... Ценя го!
цитирай
33. evelin - Алехтин,
30.11.2008 15:05
Благодаря, че не забравяш никога! :)

Скоро ще се потопя в спокойствието на Родопите и аз! Обичам да го правя, знаеш... :)
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Честит имен ден
30.11.2008 15:29
Желая ти много здраве, любов и много положителни емоции, бъди все така успешна в блог.бг
Ето нещо за теб

http://www.youtube.com/watch?v=9VRwMghIemo The most beautiful scenery in the world

http://www.youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ -Ville Valo feat. Natalia Avelon - Summer Wine - HQ
http://www.youtube.com/watch?v=1l0uU7AgQks&feature=related Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid
цитирай
35. evelin - Благодаря, Невена :)
30.11.2008 15:42
И ти си снимала чудесни кътчета на красивата ни Родина... Стопли ме! :)
цитирай
36. anastasiia - Честит празник!:)))
30.11.2008 16:18
Днес май си именичка!:))
Събирай по уникалния си начин частички красота и зареждай хората около теб...Толкова фин и мил човек си и се радвам, че те познавам...
Целувки!:))) И хубав празничен ден!:)))
цитирай
37. evelin - @}----;----- Ася...
30.11.2008 16:33
С твоята усмивка денят ще е по-светъл, а в прегръдката ти по-топъл :)
Радвам ти се и... благодаря! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evelin
Категория: Изкуство
Прочетен: 2765951
Постинги: 439
Коментари: 5991
Гласове: 18498
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930