Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 23:44 - "еротично по коприна" в една "порочна връзка" със...
Автор: evelin Категория: Изкуство   
Прочетен: 8062 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 23.03.2009 20:42


Държала съм в ръцете си не една негова книга... Всъщност – всички негови книги! :) И с тях... частица от космичната му душа... Изчела съм ги... (то при Него изчитане има ли!? ;) Взирайки се в компютъра, всеки път си казвах:

- Е, по-добро не може и да напише... :)

image

“Искам да погаля…

мислите ти…

тези, които болят от възбуда…

… а са невинни,

толкова невинни,

че танцуват голи

сред настръхнали мълчания…”

 

За него мога да говоря с дни… (най-малкото, защото е виновника за толкова мои загорели манджи :))) За него – Шехерезада в мъжки род… За него – Творецът, който те хваща за ръка и политаш в необятния Космос, с опиянението че те очаква неочакваното. И след това “вече нищо не е същото…”

 

image

 

Целувам те,
дълго и кратко,
и сладко,
игриво, и диво,
със устни
и призрак,
изпаднал във криза,
разкъсал съм риза,
целувам те цяла,
по сянка,
по тяло,
по мисли
...
... и дух, и дъха ти,
целувам, целувам, целувам...

Целувам те,
сякаш отнемам,
крада те,
творя те,
убивам,
отпивам,
наивно
и подло...
... фатално,
в отмала
целувам те цяла,
целувам
те цяла...
... молитвено славя,
и в пламъци
къпя,
в които
топя се,
по устни
изтичам...

(Ъъъ… май пак ще ми загори манджата… ;)))


 

image

 


С “Бяс и рози”, почукай на “Седем порти” за да изживееш най-върховните мигове “Еротично по коприна” в една “Порочна връзка” със Стефан Кръстев ;)))

 

... само на 23 януари 2009 /петък/ от 18 часа

в Читалище “Николай Хайтов” – София

/кино “Изток” срещу хотел "Плиска"/

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. izvorche - !
19.01.2009 08:12
Ако има някой, който заслужава феновете си, защото живее, диша и обича И заради тях, - това е Стефан Кръстев:)
цитирай
2. cefulesteven - О, благодаря ти, Адриана:)))) ...
19.01.2009 08:13
О, благодаря ти, Адриана:))))
Хубаво започва сутринта ми, а и ако знаеш и аз каква маджа щях да загоря, ако не бях отворил постинга. Съвсем бях изключил, че трябва да взема от "Еротично по коприна" и "Седем порти", щях да тръгна само с "Порочна връзка"

А снимката ми напомни, че доскоро бях с дълга коса. Вече я скъсих и сега за пръв път ще се покажа без нея.
цитирай
3. boris66 - boris66-evelin
19.01.2009 19:30
Купих си ги на панаира на книгата. Малко хора третират проблемите на любовта между хората, такива, каквито са по някой път хапливи ,друг път сладки и омайни. В съвременото общество ,хората, които са способни на това са малко, пред другите хора ,за които живота е надпревара в бизнеса, или стремеж към власт и пари !
цитирай
4. mamas - Държала съм...
25.01.2009 10:35
...в ръцете си книгите му (без последната) преди още да го познавам лично. Преди да докосне ръцете ми(за пръв път на едно представяне на "Бяс и рози" и много пъти след това) докосна душата ми...Всъщност, не просто я докосна - завладя я, облада я! Написах стихове, вдъхновени от неговите (надявам се някой ден да ги четем заедно с други приятели, вдъхновени от него)...Стеф не е обикновен човек. Той е магьосник. От най-добрите!
И тук ще кажа - съжалявам, че не бях с вас в тази петъчна вечер...Чакам с нетърпение да споделите емоциите си!
Обичам ви!
цитирай
5. katan - cefulesteven или СТЕФАН
26.01.2009 21:34
беше първия човек,когото открих тук.Сгреших.СТЕФАН беше първия ТВОРЕЦ,когото открих тук.Още тогава му писах,че съм му фен, а от 23.01 - ЗАКЛЕТ ФЕН!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evelin
Категория: Изкуство
Прочетен: 2760915
Постинги: 439
Коментари: 5991
Гласове: 18498
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930