Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 16:10 - ИСТИНАТА! LIDIS, НИЩО ЛИЧНО!!!
Автор: evelin Категория: Изкуство   
Прочетен: 46120 Коментари: 101 Гласове:
51

Последна промяна: 13.07.2010 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


ПЛАГИАТСТВОТО - ИМА ЛИ ПОЧВА В БЛОГ.БГ


ПРЕДИСТОРИЯТА - ТУК!




image

Eто думите на самата Соня/София Несторова:
 

Sofia Nestorova: Аз, София Несторова, съм същата онази (цитирана от "Родна реч") авторка на това стихотворение. През годините то (естествено) претърпя много промени и редакции, но всички запомниха важното - т.е. това, за което бе написано: "Боли ме, че не ме боли".
Sofia Nestorova: В Бележки ще пусна последната му редакция, така както излезе в стихосбирката "Избрах" през 2005 година.
Адриана Зарева Аз зная това... Но тъй като спорът се задълбочи, а аз уважавам авторката на постинга и борбата с плагиатството, реших... Защо да не почерпим информация направо от извора... :)
Благодаря за незабавния отговор, София... Моля, за разрешение да кача думите ви на страницата :)
Sofia Nestorova: Имате разрешението ми. Но аз така и не разбрах за какво плагиатство става дума. Ако е за плагиатство на София от Соня - да, такова има. София и досега плагиатства от Соня :)))
Адриана Зарева: Не... Стихът е качен от блогърка, която претендира за авторство... Но на нейно "нещастие" същият този стих е запазен от много хора в ученическите ни тетрадки, преписан от страниците на"Родна реч"... И искаме да докажем, че този стих не е нейн, а на онова момиче - Соня Несторова, което четяхме в 80-те години на миналия век... четем и сега... и помним! ;)))
Прегръдка, Соня... И благодаря! :)

Това е разговорът, а ето и линк към профилът й във Фейсбук, където е мой приятел...

http://www.facebook.com/profile.php?id=1570967693#!/profile.php?id=555447969&v=wall&story_fbid=110001025717350
  imageЕто и новата редакция на стиха... ... издаден в стихосбирката "Избрах" - /премиерата бе на 50 годишния юбилей на Соня Несторова/ през есента на 2005 година... може да го видите качен на страницата във Фейасбук, със забележка от авторката накрая! :)

                                                  ЗАБРАВИХ ДА ТИ КАЖА
                                                  Не ме боли, че в двора падна гръм.
                                                  Боли ме, че разцъфнало дърво уби.
                                                  Не ме боли от ножа във гърба.
                                                  Боли, че ножът в твоята ръка е бил.
                                                  Не ме боли, че свърши любовта.
                                                  Боли ме, че не ме боли.

(Това е последната редакция на стихотворението от 2005 г. Непретенциозно като поетика, но значимо за мен с дълбоко преживения последен стих. С.Н.)
imageИ препоръката на София Несторова към lidis:

"Sofia Nestorova: О, сега разбрах - видях блога на Lidis. Всъщност коя е тя? Защото и снимката не ми се вижда автентична. А ако е - по-добре да се занимава с манекенство момичето, вместо да вмъква по два ужасни стиха в чужди стихотворения: Не ме боли за чувствата ми в любовта. Боли ме за изгубеното ценно време (това наистина е на Lidis... )
В същия блог някой задава въпрос какво става с Гергина Иванова, с Калин Янакиев, с мен... Скъпи приятели, Гугъл ще ви помогне, защото всеки един от тези хора е постигнал нещо в живота си и ще го откриете лесно.

На вниманието на Lidis: може да го представяте за ваше, ако ви хареса, но имайте предвид, че е печатано в две книги, върху чиито корици пише моето име.! :))

                                     Златен орден за храброст 
                                      на гръдта на врабчето.

                                     (София/Соня Несторова) image Това са ФАКТИТЕ! А кой на кого да вярва... Преценете сами! :))))))))))

   И нека тези красиви думи на Соня Несторова да са наистина края!!!
Sofia Nestorova Мили мои! (Веднага ви присвоявам, защото ми говорите мило и нежно, а аз много обичам!) Не се притеснявайте от случката с плагиатството. Въобще не е важно ЧИИ са стиховете - важно е някой да живее с тях. Нима всеки от нас не носи по някой стих в душата си, чийто автор не знае или е забравил? Нека поезията е безименна, но да е с нас!

За тези думи, я поздравявам с един стих на Слава Ангелова, който много обичам:

image

Ние не сме от поетите, дето,
вземайки белия лист, казват:...
"Днес ще напиша десет куплета!"
и не прибират листа си чист...

Ние даже понякога нямаме листи,
а зачеват душите ни стих!
В паметта си бързаме да го запишем
преди нейде да отлети.

И, ако някак си не успеем,
(Колко често се случва това!)
той - стихът ни - намира пристан
в нечия чужда глава.

И четем, и си казваме:
"Колко е силно!
И е писано сякаш от мен!"
Затова ли ви чувствам толкова близки?
Сродени от стих нероден...

" Нека поезията е безименна, но да е с нас!" :)))

 
image


 



Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. juliet - Браво, Ади!
13.07.2010 16:24
Доказа на чия страна е истината и разобличи още един плагиат! Дано да се е поучила поне малко от този урок!
цитирай
2. mamas - Благодаря, Ади!
13.07.2010 16:32
Обичам те :)))
Поздрави от Тетевен на теб и всички приятели!
цитирай
3. kentoff - Ех, Лудис, Лудис - що не си траеш по ...
13.07.2010 16:32
Ех, Лудис, Лудис -
що не си траеш по фиордите.
Там баре е хлад сега!
цитирай
4. evelin - juliet ...
13.07.2010 16:40

Знаеш приказката - Не се рови в калта, защото рискуваш да се опръскаш!

Ама как, като сърце не трае!? :)))))))
цитирай
5. evelin - Слава - славна си!
13.07.2010 16:42

И не само заради това, че си прекрасен пишещ човек, педагог и майка на 5 пораснали вече деца... Но и с обичта на нас - твоите приятели! :)
цитирай
6. анонимен - Аман от преписвачи в България!
13.07.2010 16:44
Толкова ли са некадърни да измислят нещо свое?!
Боби
цитирай
7. evelin - Чули ли сте тази молитва!?
13.07.2010 16:45


"Господи,помогни ми да променя това, което мога,
помогни ми да приема това, което не мога да променя
и ме научи да различавам едното от другото."
цитирай
8. evelin - Боби...
13.07.2010 16:47

... дано да е само, докато открият за какво са кадърни ;)))
цитирай
9. juliet - Че кога ни е плашила калта?!:)
13.07.2010 16:48
Отмива се с чиста вода и не оставя и следа от нея!:)))))))))))
цитирай
10. evelin - ... на кални бани!? ;))))))))))))
13.07.2010 16:54
juliet написа:
Отмива се с чиста вода и не оставя и следа от нея!:)))))))))))

цитирай
11. evelin - ОТ СВОЯ ВРЪХ
13.07.2010 16:59

От своя връх,
издигнат от тъга по слънцето,
съзрях във осветените ливади
спокойни, утаени, призрачни коне.
Не молеха за слънце, а го имаха.
Не молеха за обич, а живееха
в безмълвие любовно потопени.
Почти непостижимите коне!...
От своя връх,
оголен под лъчите
на безразличното, далечно слънце,
съзрях през сълзи във очите си
сънуваните ветрове
да галят гривите копринени
на най-щастливите коне -
там долу, в осветените ливади...
Миг още и ще се превърна
във топла бучка лед.
И само яростният тропот на копита
прогледнала ме връща във деня.
Където най-щастливите коне
препускаха в тъга по слънцето...

София Несторова, 1972

цитирай
12. evelin - ДА СЕ ОБИЧАМЕ
13.07.2010 17:06

Като пясък през пръстите
животът изтича...
Нека побързаме -
да се обичаме!

Уж имахме време,
а виж - станало късно.
Като пясък животът
изтекъл през пръстите...

Няма миг за отлагане -
животът изтича...
От днес - и до края -
да се обичаме!

Слава Ангелова,


цитирай
13. juliet - А ето и стих от Слава:
13.07.2010 17:17
Йерархия
В този тъй строго устроен свят
всяко нещо си има местенце.
Подредени по важност, по сила, по цвят...
до последното малко листенце.

(А според "добрата" стара традиция
ти първи трябва да кажеш - обичам те!)

Някой ден ще обърна познатия ред!
Ще сложа алфата след омегата!
Ще затрупам нацяло екватора с лед!
Ще докарам на полюса жегата!

...И напук на "добрата" стара традиция,
аз първа ще кажа - обичам те!
цитирай
14. krotalka - Поздравления за изнесените факти!!!
13.07.2010 17:19
Не бива да оставяме едно явно плагиатство да мине в забвение! Стихотворението продължава да стои в блога на Лидис като нейно?!?! Това вече е абсолютно нахалство и дебелоочие!!!
цитирай
15. evelin - krotalka ...
13.07.2010 17:20
... има два реда нейни все пак! :)))))))
цитирай
16. evelin - КЪМ ПУБЛИКАТА
13.07.2010 17:23


(Аз не съм актриса и публиката не е театрална)

Добросъвестно играя отредената ми роля
и в поредния спектакъл пак за тишина ви моля.
Животът е огромна сцена-не аз съм го измислила -
и днес отново се старая да изглеждам истинска.
Трудно е, но аз не слизам от въртящата се сцена.
Пред завесата излизам радостна или смутена.
Леко маската повдигам и към залата поглеждам.
Ред след ред,все по-нагоре, във лицата ви се вглеждам.
Може би съм малко смешна, може би изглеждам стара...
Може и да ви се струвам даже доста оглупяла!
Може и да ме освирквате! Пак ще моля РЕЖИСЬОРА
в следващата му пиеса и за мен да има роля...
Истинската роля търся.
Чакам.
Даже остаряла,
как от сцената да сляза -
СЕБЕ СИ не съм играла!

Слава Ангелова
цитирай
17. juliet - Ела и остани
13.07.2010 17:24
В съня ми остани...
поне до съмване!
А утре вечер пак ела!
Не чукай на вратата.
Просто влез.
Като дете,
изгубило посоката
към родния си дом.
И в първото
просветнало прозорче
потърсило подслон...
Не бой се!
Просто влез. И остани.
Че в мен
се е натрупало
от бялото
и чака...
някой да разтвори шепи,
в които
топъл вятър
още пази...
за мен...
Ела и остани!

Слава Ангелова
цитирай
18. krotalka - Наистина
13.07.2010 17:24
evelin написа:
... има два реда нейни все пак! :)))))))

направила си е труда да окепази хубавия стих!
цитирай
19. apostapostoloff - А леле...
13.07.2010 17:39
А бе, вие на тая lidis и е....е дръндара лелин. Имайте малко милост. И то, сиромашкото, е поискало своите 15 мин. слава...
цитирай
20. krotalka - Хей ти любов
13.07.2010 17:40
Прецака ме! Хей ти любов...
Уж си прекрасно чувство,
а дълбаеш като с нож в сърцето ми изкусно.
Жигосва ме! Със две слова
и мисли и въпроси...
"Обичам те" ли е това, че толкоз мъка носи!?
Разпъна ме! На твоя кръст...
и не попита даже:
Огън ли съм или пръст? А бързаш да накажеш.
Не ща ти...милост! Само дай
последната ми дума...
Тогава отсъди докрал...Или пък хващай друма...
Сега е моят ред...Нали!?
Я поседни на хълбок...
Пък, ко много те боли...ще те целуна дълго...
И слънцето ще заблести
усмихна ли се в здрача...
Или от облак ще вали, започна ли да плача...
И вятърът очаква зов...
Нослето щом намръщя,
в прегръдката ми е готов да търси пьт към къщи...
...Умълча се! Чуй Любов...
Жигосвай ме! Разпни ме!
Обречи ме! Да мълвя...само твойто име...
Не отстъпвай! Изгори ме!
Разпилей ме! Не унивай...
(И теб ли с приказки плених...)

Хей!...Само не заспивай!


Адриана Зарева.
цитирай
21. gkowachew - И само това ли трябва
13.07.2010 19:09
да получи лидис?!
цитирай
22. gkowachew - И само това ли трябва
13.07.2010 19:10
да получи лидис?!
цитирай
23. evelin - apostapostoloff...
13.07.2010 19:31

... може би Лидис има доста други достойнства, с които да засслужи своите 5 минути слава :)))
цитирай
24. evelin - krotalka...
13.07.2010 19:34

...наглото отношение към един толкова стойностен човек като Слава ме накара да го направя!

цитирай
25. evelin - Интернет е като разграден двор, всеки граби каквото му хареса!
13.07.2010 19:38
krotalka написа:
Прецака ме! Хей ти любов...
Уж си прекрасно чувство,
а дълбаеш като с нож в сърцето ми изкусно.
Жигосва ме! Със две слова
и мисли и въпроси...
"Обичам те" ли е това, че толкоз мъка носи!?
Разпъна ме! На твоя кръст...
и не попита даже:
Огън ли съм или пръст? А бързаш да накажеш.
Не ща ти...милост! Само дай
последната ми дума...
Тогава отсъди докрал...Или пък хващай друма...
Сега е моят ред...Нали!?
Я поседни на хълбок...
Пък, ко много те боли...ще те целуна дълго...
И слънцето ще заблести
усмихна ли се в здрача...
Или от облак ще вали, започна ли да плача...
И вятърът очаква зов...
Нослето щом намръщя,
в прегръдката ми е готов да търси пьт към къщи...
...Умълча се! Чуй Любов...
Жигосвай ме! Разпни ме!
Обречи ме! Да мълвя...само твойто име...
Не отстъпвай! Изгори ме!
Разпилей ме! Не унивай...
(И теб ли с приказки плених...)

Хей!...Само не заспивай!


Адриана Зарева.


И мои стихове съм срещала подписани от други... Не съм се примирила... Но като, че ли свикнах... И си викам - ако е слаб стих ще ли го крадат!? :)))))))))))
цитирай
26. krotalka - За такива, като Лидис, има измислена точна дума - ГЬОНСУРАТ!
13.07.2010 19:43
Турцизъм е, но и подхожда напълно.
Самата Лидис нито е в първа младост, нито е първа красавица, а за теглото и няма да говоря...Сигурно съжалява за грешката си, направена преди две години, когато помести своя снимка в блога си....Е , аз я видях и знам как изглежда, предполагам, че и други са я видяли. След като си пзволява така грубо да обижда Славето, защото я изобличи в ЯВНО ЛАГИАТСТВО, ще я посъветвам да застане пред огледалото и да се види тя самата какво представлява!
цитирай
27. evelin - А какво може да се направи на човек без име!? :)
13.07.2010 19:46
gkowachew написа:
да получи лидис?!

цитирай
28. evelin - Интересно, че постинга е най-коментиран в блога,
13.07.2010 19:56
... но досега не е качван на първа страница... Мисля, че коректно е написан и няма нищо лично срещу никого! За разлика от обидния постинг на Любов13 за мамас...

Просто една истина, която явно не се харесва... :))))
цитирай
29. lubov13 - Блога не е място за доказване на а...
13.07.2010 21:48
Блога не е място за доказване на авторски права с лъжливи интервюта, записки от тефтерчета и обиди, нанесени лично срещу Лидис! Доколкото знам Лидис е завела дело срещу Мамас и компанята й и всеки постинг с написани обиди срещу Лидис се копира като доказателство за нанесените обиди и лъжи по нейн асрес, така че ви препоръчвам да престанете с умишлените обиди срещу който и да е! Слава и дружките й няма да се прославят, нито със стиховете си, нито с интригите, а като подсъдими!
цитирай
30. evelin - А ти пък коя си, Муци Писанова!? :)))))
13.07.2010 21:53
lubov13 написа:
Блога не е място за доказване на авторски права с лъжливи интервюта, записки от тефтерчета и обиди, нанесени лично срещу Лидис! Доколкото знам Лидис е завела дело срещу Мамас и компанята й и всеки постинг с написани обиди срещу Лидис се копира като доказателство за нанесените обиди и лъжи по нейн асрес, така че ви препоръчвам да престанете с умишлените обиди срещу който и да е! Слава и дружките й няма да се прославят, нито със стиховете си, нито с интригите, а като подсъдими!

Адвокатка на Лидис, нейна говорителка... Или може би самата Лидис!? ;))))
цитирай
31. анонимен - lidis e trol, trol, trol, trol! ...
13.07.2010 23:46
lidis e trol,trol,trol,trol!

pulen parcal

:)

boklyk,plazmodii,otrepka,mi6ka

edin mi6ok i ni6to powe4e

giweela w finlandiq...dryn,dryn.taq sig.ne e izlizala ot Gorno Nanadolni6te

ami az zatowa se mahnah ot bloga

6toto ne mi hareswa kompaniqtana podobni

ima mn bokluci w bloga

ne e samo taq

mi6ki

drebni du6i,koito cql giwot pylzqt

ne6tastnici

sega zapo4wam da 4eta stihowete ti

aide,leka no6t ot men

:) ogi

gu6



цитирай
32. lubov13 - Блога не е място за доказване на а...
13.07.2010 23:59
evelin написа:
lubov13 написа:
Блога не е място за доказване на авторски права с лъжливи интервюта, записки от тефтерчета и обиди, нанесени лично срещу Лидис! Доколкото знам Лидис е завела дело срещу Мамас и компанята й и всеки постинг с написани обиди срещу Лидис се копира като доказателство за нанесените обиди и лъжи по нейн асрес, така че ви препоръчвам да престанете с умишлените обиди срещу който и да е! Слава и дружките й няма да се прославят, нито със стиховете си, нито с интригите, а като подсъдими!

Адвокатка на Лидис, нейна говорителка... Или може би самата Лидис!? ;))))

Не съм Лидис! Обикновена блогерка съм, която не обича мръсотиите и интригите срещу другите хора!
цитирай
33. анонимен - Абе,
14.07.2010 00:06
к`во стана с брезичката от оня постинг?

Някой финландски кадия я е хербализирал явно:((

Ииих, тия финландци:(((
цитирай
34. анонимен - Май
14.07.2010 00:11
и ти си като Лидис с тая модерация!?

Хич не ми трябва одобрението ти. Да бе, че коя си ти, за да ми одобряваш мнението!? Или го има, или не, тъпо или не, то си е Мое. Я майната ти Лидисоравна...
цитирай
35. osi4kata - тактично ще си замълча
14.07.2010 01:13
жалко, лидис

за да умееш да летиш, ти трябват крила
цитирай
36. eien - Странно, само аз ли не разбирам отговора на
14.07.2010 05:31
любов13?
цитирай
37. анонимен - Лудис е непоправимо луда
14.07.2010 07:25
не я закачайте, че ще се напие от мъка :-D
цитирай
38. nicodima - Когато фактите говорят, мисля, че всички други думи са излишни!
14.07.2010 07:46
Благодаря за истината!
Поздравления за Слава и вас!
цитирай
39. apostapostoloff - Нека да дращи...
14.07.2010 08:03
Нека да дращи, момичето, пари нали не иска...
цитирай
40. evelin - "Вярвам ти, Любов Фатална"
14.07.2010 08:10
lubov13 написа:
evelin написа:
lubov13 написа:
Блога не е място за доказване на авторски права с лъжливи интервюта, записки от тефтерчета и обиди, нанесени лично срещу Лидис! Доколкото знам Лидис е завела дело срещу Мамас и компанята й и всеки постинг с написани обиди срещу Лидис се копира като доказателство за нанесените обиди и лъжи по нейн асрес, така че ви препоръчвам да престанете с умишлените обиди срещу който и да е! Слава и дружките й няма да се прославят, нито със стиховете си, нито с интригите, а като подсъдими!

Адвокатка на Лидис, нейна говорителка... Или може би самата Лидис!? ;))))

Не съм Лидис! Обикновена блогерка съм, която не обича мръсотиите и интригите срещу другите хора!


Тогава поизчисти блога си от мръсотиите и интригите по адрес на много хора тук... Поискай им извинение и се надявай да ти го дадат! Тогава наистина бих ти повярвала! Хубав ден, ... :)
цитирай
41. evelin - Добро утро! :)
14.07.2010 08:12
Оги, наясно си с нещата... Спокойно ли спа будната ти съвест!? ;)))
цитирай
42. evelin - Плачеща ли е брезичката!? Трудно се ...
14.07.2010 08:16
Плачеща ли е брезичката!? Трудно се хербаризира... ;)))
цитирай
43. evelin - Поздрави, че имаш мннение /не по...
14.07.2010 08:20
Поздрави, че имаш мннение /не позиция/, Анонимен... Зачела съм мнението на всеки... За позиция трябва име! :))))

цитирай
44. evelin - Благодаря, Руми...
14.07.2010 08:25
osi4kata написа:
жалко, лидис

за да умееш да летиш, ти трябват крила


Един от любимите ми автори си... Благодаря за стиховете ти!

http://evelin.blog.bg/izkustvo/2007/07/08/e-leka-i-da-synuvash-prikazkata-koiato-shte-mi-napishesh-utr.88215

Ето как се прави, когато се качва чужд стих!!! Любим! :)))
цитирай
45. evelin - eien ...
14.07.2010 08:34

мисля, че и самата любов13 не е наясно със себе си! :)
цитирай
46. evelin - Ето и мението по въпроса за плагиатството на Иван Вълев :)
14.07.2010 08:39

Поет, автор на текстовете на много песни....

"Иван Вълев: Как да не е важно името на автора! Я си представете "Вяра", "Две хубави очи", "Един убит", и много, много други без имената на авторите им! Поезията не може да бъде анонимна. А пък крадена - невъзможно! Защото се къса интимната връзка между творбата и нейния създател. И как ли се чувства крадецът, когато го хванат?"

Дебатът се води на страниците на Фейсбук... Ето линк!

http://www.facebook.com/profile.php?id=555447969&v=wall&story_fbid=143703752310921&ref=notif
цитирай
47. evelin - И поздрав за ubov13, lidis...
14.07.2010 08:44
http://www.youtube.com/watch?v=x4e-CHggOJY

Даже и Слави Трифонов споменава авторите! :))))

цитирай
48. evelin - И поздрав за всички с пожелание за прекрасно лято!
14.07.2010 08:50

http://www.vbox7.com/play:35d8d632

Песента "Лятото". Текст: Иван Вълев.Музика: Гриша Трифонов.Изпълнява: Пламен Ставрев

Иван Вълев е и съблогър ( ако трябва да доказвам горенаписаното ;))))))

http://gor.blog.bg/

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И МНОГО ЩАСТЛИВИ! :)

цитирай
49. vanya70 - "ПЛАГИАТСТВОТО - ИМА ЛИ ПОЧВА В БЛОГ.БГ" ...?!
14.07.2010 09:24
Много дълга тема с кратък отговор, в който съм убедена - Има и почвата, за съжаление, се подхранва донякъде и от "екипа" с неговото бездействие и пасивност в повечето случаи. В това се убедих в първите месеци след като се регистрирах в този сайт... Ето как:

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/03/slujebna-korespondenciia-s-blog-bg-plagiatstvo-i-ne-samo.428634

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/06/plagiatstvoto-komunikaciiata-mejdu-administratori-i-potrebit.430284

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/10/do-ekipa-na-blog-bg-i-vsichki-koito-gi-interesuva.432876

Разбира се, смятам, че е нормално и естествено всеки, който публикува чуждо произведение в блога си, да посочва автора или поне линк към източника. Но също така смятам, че тук (в blog.bg) "екипа" не би трябвало толкова пасивно да отминава тези проблеми, защото ги има не от вчера в сайта.

Забелязвам, обаче, че и потребителите реагираме почти само ако сме лично засегнати ние или наш приятел от това явление, а би трябвало да е принципна позицията ни... може би тогава има шанс нетърпимостта към плагиатството в сайта да промени нещо...

Това е най-общо мнението ми по подзаглавието на този постинг.

А за конкретния случай - просто нещата са напълно изяснени вече и всеки би трябвало сам да е наясно :)

Поздрави и хубаво лято на всички!
цитирай
50. evelin - Огромно Благодаря, vanya70!
14.07.2010 09:42

Всъщност, като че ли ти единствена стигна до отговора на "ПЛАГИАТСТВОТО - ИМА ЛИ ПОЧВА В БЛОГ.БГ"
... Или поне само ти си направи труда да го напишеш! :)

"Има и почвата, за съжаление, се подхранва донякъде и от "екипа" с неговото бездействие и пасивност в повечето случаи."

Мисля, че точно с бездействието си в такива случаи, блогбг отблъсна много от качествените хора тук от себе си! Останаха ДонКихотовците в борба с вятърните мелници на... (списъкът е дълъг, за жалост :)

Поздрав за Позицията, Ваня! Чудесно лято! :)
цитирай
51. evelin - Минута след този коментар, постингът бе свален от "Най-популярни в блогбг",
14.07.2010 09:49
както и една от двете звездички... :)))))))))

Случайно или не!? Отговорът едва ли би затруднил някой!!! :))))))))))))))))) Но" поуките" за кого ли са!? ;) УМНИЯТ!!!

Критиката тук е градивна и умния човек би се възползвал! :)
цитирай
52. blagovestie - Ето това обобщава и моето мнение :))
14.07.2010 11:12
nicodima написа:
Благодаря за истината!
Поздравления за Слава и вас!


Приятен ден на всички!
Истината винаги е по-силна от всичко останало и остава... Винаги!
цитирай
53. evelin - @}-----;--------
14.07.2010 11:16
Благодаря, blagovestie...
цитирай
54. kosara2008 - ще се огранича само с това, че изнесените факти сами говорят...на вашата позиция съм и...ще цитирам :
14.07.2010 11:33
blagovestie написа:
nicodima написа:
Благодаря за истината!
Поздравления за Слава и вас!


Приятен ден на всички!
Истината винаги е по-силна от всичко останало и остава... Винаги!

цитирай
55. henzelski - Адриана,
14.07.2010 11:41
спомням си, че преди време с теб имахме прения по същата тема, записано е нейде в блога ми...;)
Какво да се прави, в интернет плагиатството е станало едва ли не начин на живот, но все пак виртуален живот...;)
А ти си оставаш непримирима!
цитирай
56. evelin - ***
14.07.2010 11:49
henzelski написа:
спомням си, че преди време с теб имахме прения по същата тема, записано е нейде в блога ми...;)
Какво да се прави, в интернет плагиатството е станало едва ли не начин на живот, но все пак виртуален живот...;)
А ти си оставаш непримирима!


Годините се опитват да приспят бунтаря в мен, Краси... Но чистата му съвест остава будна!!! ;)))))))))
цитирай
57. evelin - Косара...
14.07.2010 11:51

току що ме поздравиха с тази прекрасна песен...

http://www.youtube.com/watch?v=cZQJmuy4U4w&feature=player_embedded

Нека е поздрав и за теб! С пожелание за полет на Душата... :)
цитирай
58. анонимен - все боклук, кво се дракате за няк...
14.07.2010 11:53
все боклук, кво се дракате за някакви редчета без смисъл, кой кво писал и не писал...
да ви таковам у смахнатите бабички, нема ли тенджери за вас?
цитирай
59. evelin - Ей, още един мераклия да ощасливява баби... :))))))))))))
14.07.2010 12:31
А, за теб, момче - здрав, прав - работа няма ли, та си седнал да четеш бабини деветини!? ;)))))))))))

Расмя ме, признавам си!!! Чао... ;))))))))
цитирай
60. mikino - http://lex.bg/laws/ldoc/2133094401 ЧЕТЕТЕ ЗАКОНА!
14.07.2010 14:21
Нещо ми писна от тоя тъп скандал знаете ли? В крайна сметка има закони, има съдилища има адвокати! Достатъчно народ /както и аз/, беше завлечен в този конфликт!
Имам само едно желание, МОЛЯ когато някой обвинява някого в нещо, нека изкара факти и документи, защото иначе ще считам обвиненията като безпочвени опити за заяждане! Ясно е, че вивовен има и той трябва да си плати за гяволъка!
Харесвам хората като Вас - с позиция, т.е. когато видите подобно плагиатство, просто направете така, че все повече хора да разберат истинноста на Вашето творение и не оставяйте плагиатите докато не идат там, където им е мястото!
Пожелавам успех, защото винаги истината излиза на яве, а сътворилите измама плащат за делата си!
цитирай
61. cornflower - Поздравявам те, Ади!
14.07.2010 14:28
Въпросът ти е риторичен - най-благоприятна почва за плагиатство е блогът - с такива бездушни админи!
цитирай
62. evelin - Благодаря, mikino... Успех! :)
14.07.2010 14:32
Благодаря, mikino... Успех! :)
цитирай
63. evelin - @}-----;-------- Люба...
14.07.2010 14:33

http://www.youtube.com/watch?v=E42m1-aotyQ&feature=player_embedded
цитирай
64. mamas - Бурна дискусия!
14.07.2010 15:44
Да чета ли обидите на Любов 13 или да не си правя труда?
Или да си събирам адвокатите?

Поздрави на всички коментирали!
цитирай
65. evelin - Да чета ли обидите на Любов 13 или да ...
14.07.2010 15:49
mamas написа:
Да чета ли обидите на Любов 13 или да не си правя труда?
Или да си събирам адвокатите?

Поздрави на всички коментирали!


Само, ако обещаеш, че няма да "умреш" от смях! :))) Почивката ти се отразява добре, Слава... Гуш*
цитирай
66. semtomovi - Да, ама....
14.07.2010 16:09
Цялата ни журналистика и много политически партии в България се основават на плагиатстване от чужбина и от симпатизантите си. Нета е за да се краде. Без копиране от нета нямаше да се продаде нито 1 вестник в България. Сигурна съм. Трябва да се съдим докато сме живи. и пак няма да ни стигне времето. Само това ще се прави!
цитирай
67. evelin - semtomovi .... принципно си прав, но...
14.07.2010 16:24
Едно е да препишеш къде реже лентата премиера, друго е да откраднеш нечия чужда мисъл, с авторско право... :))))

Ето какво казва и Росица Ангелова /от дебата по темата във Фейсбук/:"... понеже наскоро попаднах на едни копи-пейст послания, повидоизменени мъничко, но присвоени, а знам кой е авторът на оригинала, та си мислех... освен, че човек пише предговор към нечия чужда мисъл или захранва пълното-празно пространство доброволно, какво би могъл да направи... Това, което ме ядосва при п... Вижте повечерисвояването, е че се краде не просто някакъв интелектуален, но и емоционален опит, все едно лично пространство... Видимо това е неприсвоимо в метафизичен план, ама все пак ..."

Е, тук падарокса е, че плагиатите в блогбг, вместо да си посипят главата с пепел... тръгнаха да съдят!!! ;)))



Иначе,
цитирай
68. evelin - Искам да прехвърля още един коментар от дебата във Фейсбук....
14.07.2010 16:29

на известният с острия си и "скандален" език Александър Велев: (за справка Гугъл)

Alexander Velev" Абе, плагиатите - под ножа. Аман от хора, които много искат да се изкарат творци, но не могат да дадат нищо авторско, освен пръдня със специфичен мирис."

А иначе, като изляза от сладникавия унес и вечния стремеж за всеопрощение, в който изпадам понякога, четейки красива реч - ПОДКРЕПЯМ - Александър Велев!!! :)
цитирай
69. анонимен - Евелин,
15.07.2010 12:34
нека да плюят и да се разкриват!
Както се казва, никога не е късно да станеш за резил, а пък съвсем да се орезилиш - още повече! Поздравявам ви за постинга и разкритието!
цитирай
70. evelin - @}-----;-------- Благодаря...
15.07.2010 12:45


След премиерата на книгата ми "Виж... падаща звезда" имах честта и удоволствието да бъда гост на БНP- Нощен Хоризонт, благодарение поканата на Румен Стоичков... Беше невероятно преживяване!!! :)

Прекрасен ден! :)
цитирай
71. анонимен - В "Хоризонт"
15.07.2010 13:51
е интересно, но може да стане и още понече....Прекрасен и на теб....
цитирай
72. apollon - за подобно толерирано плагиатство ...
17.07.2010 12:36
за подобно толерирано плагиатство за виновни администраторите, които спокойно могат да вземат мерки, тъй като това е нарушение на авторското право
цитирай
73. sunny2 - бла бла бла . ВЪЗХВАЛА!
19.07.2010 02:37
Лидис е блестяща фотографка.
Има стихотворение, което праща девствениците тук да берат ягоди от ливадите на Бергман - не Ингемар, а Ингрид - семинар - "имена" -програма Еразъм от Ротердам. Не ротъри, а ГЛУПОС на търкалета.
Припомнихте ми Пикасо: "Да имитираш другите е неизбежно. Позорното е да имитираш себе си."
цитирай
74. evelin - Доста мисли и изтрива по коментара, sunny2...
19.07.2010 12:09

Но както виждам, цитирайки мисълта на Пикасо си я сложил в кавички и си го опоменал, както си му е реда! :)))) Това може би трябва да направи и Лидис с повечето си творби... А, иначе никой не оспорва блестящия й вкус! Нито качествата й, каквито и да са те! ;)
цитирай
75. evelin - Да, apollon...
19.07.2010 12:12

Така е! :)
цитирай
76. sunny2 - И вие би трябвало да помислите, evelin - помага.
19.07.2010 20:37
Фиксирана сте над чуждите кривици, а допускате арогнтни епитети - "Лудис" ?!
Напомняте дама от последното ревю на Галиани, която умря от удоволствие, когато едно от най-красивите създания, в този свят, падна ;)
Нямате ли лични вълнения, които да споделите? Напишете нещо, снимайте друго, кажете добра дума или... замълчете;) Пак "мисля" ;) и си спомням... - ако позволите: "Онези, които отричат Пикасо и се опитват да обясняват изкуството, твърдят, че той все пак има принос: "Пикасо е уникален в едно. Той е единственият артист, който се осмелява да хвърли мост между цивилизациите. От древността към бъдещето. Творчеството на Пикасо е този мост". Каква връзка има един художник с нас и с отношението ни към нещата от живота?;) Във фотографиите си Лидис влага много "лично", а вие - "нищо лично" в този постинг;)) Защо не възприемете хубавото, а изтъквате лошото? Ако хвърляме повече мостове към доброто, този блог определено ще е по-приятно място.
цитирай
77. evelin - Знаеш ли, sunny2...
20.07.2010 00:52
... ако си беше направил труда да попрочетеш нещо от блога ми, вместо 75 коментара под този пост, уверявам те... хем щеше да си прекараш по-добре, пък и мнението ти щеше да е по-различно... Сигурна съм! ;)))

Няма да водя безсмислени разговори, нито да оспорвам цитати от Гугъл... Това тук са ФАКТИ - харесват или не на някой! И отново твърдя - към Лидис - нищо лично! Тя е достатъчно интелигентна жена, за да си мълчи!!! ;))))
цитирай
78. sunny2 - evelin, ще бъда откровен. Агресията ти не ме плаши,
20.07.2010 01:10
но и не ме привлича към блога ти. Държа на яснотата - "цитатите" са от авторската ми монография за Пабло Пикасо, която завършва така: "Изпитвам желание да произнеса рожденото име на художника така, както звучи: Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пикасо." Вижданията, които споделих са мои - трудно ще ги "оспорите". Само името му е "от Гугъл". Както и да е;)))
цитирай
79. evelin - Аз и агресия!? :)))))))))))
20.07.2010 09:35
Тогава, Павел... защо се връщаш отново и отново в блога ми!? ;)))

Преди години бях в музея на Пикасо в Барселона... Докосвайки се истински до изкуството му, го преоткрих за себе си... Беше вълнуващо! :)

Защо не си поговорим за Пикасо!? :)
цитирай
80. sunny2 - защо се връщам ли?!
20.07.2010 12:05
ами нямам случай да обидят мое, макар и виртуално приятелче и да "про`стя";)
нямаше да идвам, ако беше писал/а срещу мен;)
Пикасо ли?;) -> "Можете винаги да се възхищавате от него" - възкликва Матис. -"Той рисува със собствената си кръв". А от него: "Изобразявам света не такъв, какъвто го виждам, а такъв, какъвто го мисля"...;,
цитирай
81. evelin - Считай, че и при мен е така...
20.07.2010 18:06
Нямам случай да обидят мой реален приятел, още повече и неоправдано, и да замълча! /Само Бог прощава/... За виртуалните "приятели" бих се замислила, най-малкото защото не вярвам в истинността им... :)

"И в средата на хората има повече копия, отколкото оригинали." - е казал някога Пикасо ... ;)
цитирай
82. анонимен - подборка сайтов номер 21279
14.08.2011 18:59
новый выпуск, подборка сайтов номер 50829
сегодня сайт номер один - <a href=http://ej-dkb.tk/skachat-programmu-pechati-chekov.html>скачать программу печати чеков</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://webkinzluvz97.tk/skachat-1s-podryadchik-stroitelstva-demo.html>скачать 1с подрядчик строительства демо</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://theangles.tk/drayvery-na-printery-skachat.html>драйверы на принтеры скачать</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://webkinzluvz97.tk/skachat-1s-10-3-6-8.html>скачать 1с 10 3 6 8</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
83. анонимен - подборка сайтов номер 06572
15.08.2011 18:05
новый выпуск, подборка сайтов номер 97590
сегодня сайт номер один - <a href=http://inncrimea.ru/images/gif/Dreamweaver-skachat-torrent.html>Dreamweaver скачать торрент</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://pollet.ru/php/core/igry-dlya-devochek-5-klassa.html>Игры для девочек 5 класса</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://arh-mari.ru/portal/test-icq.html>Тест icq</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://innabkhazia.ru/images/jpg/brauzernye-hentay-igry.html>Браузерные хентай игры</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
84. анонимен - зеркала на DKW
15.08.2011 18:47
аправое зеркало на Yamaha XV 1700 Warrior зеркала на Regal Raptor DD250E-5 правое зеркало на Yamaha XG250 Tricker правое зеркало для Honda GL 1800 правое зеркало на Kawasaki Versys зеркала на Zundapp правое зеркало на Harley-Davidson FLTC правое зеркало на Victory Arlen Ness Jackpot правое зеркало для DM Telai правое зеркало на Suzuki DR 800 S зеркала на Yamaha XJR 1300 правое зеркало на Aprilia RXV 4.5 правое зеркало на Yamaha YZF 1000 R1 левое зеркало на Sachs зеркала на Royal Enfield

левое зеркало для Yamaha YBR 125 <a href=http://warcbranikat.land.ru/144_zerkala-na-Yamaha-VMX-1200.html>зеркала на Yamaha VMX 1200</a> правое зеркало на ИЖ Планета <a href=http://llumexesot.land.ru/zerkala-dlya-Boom-Trikes.html>зеркала для Boom Trikes</a> левое зеркало на Honda NSR 250 R <a href=http://warcbranikat.land.ru/102.html>левое зеркало на Suzuki GSF 400 Bandit</a> правое зеркало на Yamaha DT 400 <a href=http://warcbranikat.land.ru/184_zerkala-dlya-Yamaha-DT.html>зеркала для Yamaha DT</a> правое зеркало на Stels Flame <a href=http://stonkafitic.land.ru/175.html>левое зеркало на Suzuki GSF 650 Bandit</a>

левое зеркало для Honda CBR250 зеркала на Triumph America правое зеркало для Victory Vision Tour правое зеркало для Pannonia левое зеркало для Zongshen LZX правое зеркало на Ducati Diavel правое зеркало для Yamaha XJR 1300 правое зеркало на Suzuki Desperado 400 зеркала для Kinlon Motors JL125 левое зеркало для Defiant

зеркала на BMW K 100 RS <a href=http://cendimortens.land.ru/190.html>левое зеркало на Suzuki Inazuma 400</a> левое зеркало для Dnepr К-750М <a href=http://fronywolplic.land.ru/pravoe-zerkalo-dlya-Honda-CB-1300.html>правое зеркало для Honda CB 1300</a> зеркала для Harley-Davidson Softail <a href=http://micciasvenit.narod2.ru/513.html>правое зеркало на Aprilia Mana 850</a> зеркала на Honda XL <a href=http://whipbeadosroy.land.ru/zerkala-dlya-KTM-Duke.html>зеркала для KTM Duke</a> правое зеркало на KTM EXC <a href=http://adorimag.narod2.ru/292.html>зеркала на Yamaha TT 600</a>

правое зеркало на Viper ZS50-F левое зеркало для Honda CBR 1100 зеркала для Honda CBR 1100 правое зеркало для Patron Sport правое зеркало на KTM SuperMoto
цитирай
85. анонимен - подборка сайтов номер 41179
15.08.2011 19:38
новый выпуск, подборка сайтов номер 10310
сегодня сайт номер один - <a href=http://innsochi.ru/images/class/skachat-integrirovannye-uroki.html>скачать интегрированные уроки</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://chersa.ru/config/level/detskie-sochineniya-o-shkole.html>детские сочинения о школе</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://www.seversity.ru/gallery/img/skachat-biblioteka-lls-dll.html>Скачать библиотека lls.dll</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://innitaly.ru/images/ava/videokurs-microsoft-word-2007.html>видеокурс microsoft word 2007</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
86. анонимен - подборка сайтов номер 38864
16.08.2011 02:26
новый выпуск, подборка сайтов номер 08506
сегодня сайт номер один - <a href=http://sanimayak.ru/eng/class/Gps-karta-vologodskaya-oblast.html>Gps карта вологодская область</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://fedpress.ru/system/skachat-drayver-videokarta-ati.html>скачать драйвер видеокарта ati</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://skif-m.org/images/pics/oficialno-delovoy-stil-rechi-referat.html>официально деловой стиль речи реферат</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://demokrit.ru/images/mypics/Windows-7-ultimate-sp1-64.html>Windows 7 ultimate sp1 64</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
87. анонимен - подборка сайтов номер 88641
16.08.2011 14:32
новый выпуск, подборка сайтов номер 16557
сегодня сайт номер один - <a href=http://musgkgzbhh.tk/drayver-usb-sonyericsson-k750-skachat.html>драйвер usb sonyericsson k750 скачать</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://rweywpaali.tk/dieta-po-naboru-myshechnoy-massy.html>диета по набору мышечной массы</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://lazzalynst.tk/skachat-drayver-olympus-vn.html>скачать драйвер olympus vn</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://dsoft2.tk/skachat-antivirusnuyu-programmu-avg.html>скачать антивирусную программу avg</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
88. анонимен - подборка сайтов номер 44487
16.08.2011 16:43
новый выпуск, подборка сайтов номер 67037
сегодня сайт номер один - <a href=http://puzxethyix.tk/gde-skachat-drayvera-dlya-windows-vista-dlya-d-link-adsl-modema.html>где скачать драйвера для windows vista для d-link adsl модема</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://tuouvgdtya.tk/kolichestvo-kaloriy-chtoby-pohudet.html>количество калорий чтобы похудеть</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://lxqnwetrng.tk/internet-explorer-brauzer-skachat.html>internet explorer браузер скачать</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://cevgfmtkrb.tk/dieta-pri-otkaze-ot-alkogolya.html>диета при отказе от алкоголя</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
89. анонимен - подборка сайтов номер 57342
16.08.2011 18:31
новый выпуск, подборка сайтов номер 63234
сегодня сайт номер один - <a href=http://xlwseyfziw.tk/dieta-n-6.html>диета n 6</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://jjsrylgcbk.tk/drayver-dlya-videokamery-samsung-skachat.html>драйвер для видеокамеры samsung скачать</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://mgfqlvhkyw.tk/skachat-instrukciya-dlya-adobe-photoshop.html>скачать инструкция для adobe photoshop</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://pidpltatni.tk/operupolnomochennyy-skachat.html>оперуполномоченный скачать</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
90. анонимен - освещение ресурсов издание 06363
17.08.2011 20:47
Прив
анонс сайтов публикация 41942
сегодня сайт номер один - <a href=http://hxnvbeazpj.tk/gde-skachat-windows-ce-3-0.html>где скачать windows ce 3.0</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://gqxkmdbylc.tk/skachat-uin-icq.html>скачать uin icq</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://softport14.tk/skachat-drayver-dlya-ik-ustroystva-irmate-210.html>скачать драйвер для ик устройства irmate 210</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://focmnszrnr.tk/windows-mobile-5-skachat-igry.html>windows mobile 5 скачать игры</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
91. анонимен - На нашем веб-сайте любой пользователь сможет скачать скайп бесплатно
17.08.2011 22:31
Замечательный ресурс, предлагающий закачать Скайп абсолютно безвозмездно.На нашем сайте любой посетитель может <a href=http://www.skypedownloadfree.ru/>скачать скайп бесплатно</a> для всех изданий Windows, без обязательной регистрации, на высокой скорости. Мы приглашаем не только <a href=http://www.skypedownloadfree.ru/>скайп скачать бесплатно</a>, также на страницах нашего сайта вы получите помощь в инсталляции Скайп, можете внести деньги на счет, заказать дополнительные услуги. Благодаря мессенджеру Скайп, вы сможете говорить, обмениваться сообщениями онлайн, перезваниваться с близкими, находящимися в дальних странах. Применяя Скайп, вы сэкономите свое столь ценное время и деньги. Загляните на наш сайт и загружайте Скайп немедленно!
цитирай
92. анонимен - сборка сайтов издание 62448
18.08.2011 13:45
Здрасти
освещение ресурсов номер 90333
сегодня сайт номер один - <a href=http://eosoft.tk/programma-dlya-vzloma-igr-icq.html>программа для взлома игр icq</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://gemicpgymy.tk/skachat-windows-genuine.html>скачать windows genuine</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://softport25.tk/skachat-visual-windows-mobile-6-v3-0.html>скачать visual windows mobile 6 v3.0</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://ipjixjbwgk.tk/windows-media-skachat-russkiy.html>windows media скачать русский</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
93. анонимен - planetavolos.ru - наращивание волос бесплатно
18.08.2011 16:34
Хороший сайт http://planetavolos.ru/ - наращивание волос недорого, наращивание волос москва, <a href=http://planetavolos.ru/>интернет магазин волос</a>, наращивание волос москва, куплю волосы для наращивания и многое другое.
цитирай
94. анонимен - анонс сайтов публикация 93767
18.08.2011 20:04
Приветик
подборка ресурсов номер 24508
сегодня сайт номер один - <a href=http://softport19.tk/pochtovuyu-programmu-the-batt-skachat.html>почтовую программу the batt скачать</a> , так же смотрим ресурс <a href=http://softport14.tk/skachat-drayver-usb-2-0-irda-bridge.html>скачать драйвер usb 2.0 irda bridge</a> , это тоже очень полезныйи интересный <a href=http://zagruzi21.tk/skachat-besplatno-programmu-dlya-sotovogo-telefona-siemens-cx65.html>скачать бесплатно программу для сотового телефона siemens cx65</a> а так же в завершении не упускаем из виду вот этот сайт <a href=http://archivsoft.tk/skachat-drayver-nokia-7210.html>скачать драйвер nokia 7210</a> , а так же многие другие в подборке :)
цитирай
95. анонимен - Самое время загрузить скайп на любой вид оборудования.
19.08.2011 01:12
По данной ссылке вы имеете возможность загрузить установочный пакет программы скайп компьютера мобильника телевизора.
далее рекомендуется определиться с языком при помощи которого вам комфортно делать запросы решая проблему <a href=http://www.skype-rf.ru/>скайп скачать. </a>
Cразу же как пакет установки программы Skype скачался следует привести его в действие и выполнять требования руководства по установке.
когда загрузка которая занимает несколько минут закончится вы заметите диалоговое окно. вам будет необходимо пройти необходимые действия по регистрации.
Далее вам нужно будет убедиться в качественном функционировании вашего оборудования: веб-камеры с микрофоном.
убедившись оснащения вашего компьютера вам можно смело приступать к использованию программы
цитирай
96. анонимен - rubasket.com - Фильмы баскетбол
19.08.2011 02:38
Хороший сайт http://rubasket.com/ - NBA 2k12, баскетбол онлайн, <a href=http://rubasket.com/forum/>Форум баскетбол</a>, НБА игроки и многое другое.
цитирай
97. анонимен - 4rx.ca - 4rx
19.08.2011 13:38
Good site 4rx.ca - cheap drugs, buy generic, <a href=http://4rx.ca/>4rx</a>, med store and othe.
цитирай
98. анонимен - vkaife.net - HD фильмы
21.08.2011 22:55
Хороший сайт http://vkaife.net/ - скачать фильм с торрента без рейтинга, <a href=http://vkaife.net/>с торрент трекера</a>, с торрент трекера и многое другое.
цитирай
99. анонимен - realporntube.com - Real Porn Tube
22.08.2011 00:32
Cool site http://realporntube.com - Porn sex tube, Young Teen Sex, <a href=http://realporntube.com>Porn Tube</a>, Sex porn tube and othe.
цитирай
100. анонимен - tubexxxporn.com - Best xxx porn
22.08.2011 02:41
Cool site http://tubexxxporn.com - teen xxx porn, xxx sex tube, <a href=http://tubexxxporn.com>xxx porn tube</a>, Young Teen Tube and othe.
цитирай
101. анонимен - 101sauna.ru - девушки сауна
22.08.2011 15:18
Отличный сайт http://101sauna.ru/Kurgan - сауна район, фото бани, <a href=http://101sauna.ru/Tomsk>сауна Тюмень</a>, перекресток, голые бани и многое другое.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evelin
Категория: Изкуство
Прочетен: 2766264
Постинги: 439
Коментари: 5991
Гласове: 18498
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930