Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2011 21:44 - Извинявай, че на теб... Но на кой друг!? ;)
Автор: evelin Категория: Забавление   
Прочетен: 5535 Коментари: 20 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*


image *
*
*

 
Ето и какви са резултатите от пост-експеримента ми, който пуснах днес в 16:24 - "КОИ СА ЗАДНИЦИТЕ НА БЛОГБГ" ... Не си го видял!? Ами... да! Той престоя в коментирани на първа страница около 5 минути и бе свален... Дори и сега най-коментирания пост там е с 12 коментара, а този  е с 26! Няма го и в раздел - "Забавление" ;))) Още от римско време максимата - "Дай на народа хляб и зрелища" работи безотказно... Но жалкото е, когато започнем да изкарваме "хляба" си със зрелища... И то доста тлъст комат за някой!!! :) Затова, предлагам до отговора да стигнем с общи усилия... като без да философстваме /то се видя, че от това файда няма/ отговорим текстово:

отговор А: В БЛОГБГ С КОМПЕТЕНТЕН РЕДАКТОРСКИ ПОДБОР И КОНТРОЛ  НА ПЪРВА СТРАНИЦА СЕ ПОМЕСТВАТ САМО КАЧЕСТВЕНИ ПОСТИНГИ И ТОЗИ НЯМА МЯСТО ТАМ.

отговор Б: ДАЛИ ПЪК НЯКОЙ СЛУЧАЙНО НЕ СЕ ПОЗНА!? И КАТО ЩРАУСА СИ ЗАРОВИ ГЛАВАТА В ПЯСЪКА... (ама остана да му стърчи... опашката ;))))) 

Очаквам твоя отговор - А или Б!? :) А до тогава, аз ще продължа да се питам: КОИ СА ЗАДНИ**ТЕ И ИМАТ ЛИ ТЕ ПОЧВА ЗА ТОРЕНЕ В БЛОГБГ!? ;)))

image p.s. А на мен и да ми "духнат" под  опашката, приемам го като попътен вятър!!! :)))) Дано и при теб е така... за да не те мисля! ;)))))




Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
25



1. evelin - ЯВНО НЯКОЙ З*К ЗДРАВО СЕ Е СПЕКЪЛ!!! ЧАК И ЗАБРАНА ДА ИЗЛЯЗА В "ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ" :)))))))))))))))
28.02.2011 22:06

ЗДРАВЕ ДА Е!!! БАБА МАРТА ИДВА... <3
цитирай
2. net4e - В този сайт няма манипулиране на гласуването.
28.02.2011 22:17
В момента sanyk0 и kass ни го демонстрират нагледно.
цитирай
3. evelin - ... "блажени са вярващите" ;))))))
28.02.2011 22:21
net4e написа:
В момента sanyk0 и kass ни го демонстрират нагледно.


... дай Боже повече автори като тях да четем на първа!!! :)
цитирай
4. net4e - 3. evelin
28.02.2011 22:35
А защо говориш за нея в множествено число?
цитирай
5. evelin - sanyk0 и kass... 1,2... аз ли не мога да броя...
28.02.2011 22:39
net4e написа:
А защо говориш за нея в множествено число?


... или на някой ракиите са му малко!? ;))))))))))))))))))))))
цитирай
6. net4e - 5. evelin
28.02.2011 22:46
Два профила, но един човек.
цитирай
7. evelin - Ако не познавах лично Ива Касабова /kass/...
28.02.2011 22:54
net4e написа:
Два профила, но един човек.


... щях да заключа: "Лудостта на една блогърка е право пропорционална на броя на блоговете й" :))))))

Гарантирам за каss, че "лудостта" е единствено в гениалния й талант!!! :)
цитирай
8. tit - sanyk0 е много стар ник
28.02.2011 23:34
но не вярвам да е на касс, а и какво значение има.
За отбелязване е, че към 23.24 часа на първа манипулирани постинги няма.

Санико се води своя битка и в момента смятам, че е права и я подкрепям!
И аз искам да престант тези манипулации, макар това да зависи най-вече от самите нас.

Между другото - ти си оГрамотена и влизаш в другата надпревара - за най-популярни в блогбегето. Тази система е сложна и тъкмо манипулацията с пръсчетата я "пробива"!
Отбелязвам го в интерес на обективността.

Историята от предния ти постинг ми хареса - мъдра е, необяснимо е да те баннат заради нея.
А и в управлението на сайта изглежда се месят не само админите...вече не знам какво да мисля. Спрях да публикувам поради усещането, че играя в някаква игра с неясни правила.

Мисля обаче, че ако човек има какво да сподели по подходящ начин, трябва да го прави - за да намери съмишленици и раздумка. Другото са капризи и лека лудост - съгласна съм!:):):))

Аз пък съм огорчена и нема а пиша,...докато не приключа със спешните си задачи!
До тогава ще съм му много сърдита на блога - лека, мила, че верно много се застоях!:):):))
цитирай
9. evelin - В началото този блог беше авторски. ...
28.02.2011 23:39
В началото този блог беше авторски... Отдавна не пиша тук... Причините - сама си ги открила! Но в един миг осъзнаваш, че си над тези неща... И продължаваш с усмивка! :)

Успех и за теб! Ако има какво да кажеш, ще има и стойностни хора, които да го чуят и оценят! А другите... отмини ги с мълчание! :)
цитирай
10. juliet - Браво, Ади!
28.02.2011 23:39
Имаш изцяло подкрепата ми!-8-
цитирай
11. evelin - Благодаря, Юлия...
28.02.2011 23:41
Знаеш, аз не моля... или ме подкрепят, защото са съгласни с това което пиша... или не!!!

Е, пука ли му на някой!?

http://juliet.blog.bg/zabavlenie/2011/02/28/stiska-li-ti-da-kachish-tova-v-tvoia-blog.696186
цитирай
12. mamas - Честита Баба Марта, Ади!
01.03.2011 00:13
Загърби ги тези работи, не се ядосвай! В момента първа страница е празнично усмихната :)))
цитирай
13. sanyk0 - Честито и от мен!!
01.03.2011 09:20
Искам да ти споделя няколко неща,първо ми е неприятно от факта,че моята неповторима персона я бъркат разни хорица с кого ли не и второ,че успях да премина цензурата,използвайки лека метафора и никакви обидни думи :р
Чудя се ако обявя на всеослушание,че знам тайната на гласуването и поискам да я споделя,срещу примарно 20лв в плик,колко ли хора ще са готови да ми ги платят? Понеже си жена с богато въображение,представи си какво ще настане няколко дни след разпродажбата на формулата,ефекта на асансьора и въртележката - едновременно :р Дали според теб тогава шефовете ще се трогнат и вземат незабавните мерки,за които над 100 човека настояваме?
Въпросите станаха два.
цитирай
14. hristo27 - Желая ти попътен вятър, а задниците ...
01.03.2011 13:52
Желая ти попътен вятър, а задниците и без теб си лъскат тук! :)))
цитирай
15. evelin - Знаеш ме, Слава...
01.03.2011 15:24
mamas написа:
Загърби ги тези работи, не се ядосвай! В момента първа страница е празнично усмихната :)))


... когато реша да защита нечия позиция, независимо дали моя или чужда, последното нещо, за което мисля е доколко това ще ми развали празника или делника :))))

Весели празници, мила... :) Благодаря ти! ;)))
цитирай
16. evelin - sanyk0...
01.03.2011 15:47
sanyk0 написа:
Искам да ти споделя няколко неща,първо ми е неприятно от факта,че моята неповторима персона я бъркат разни хорица с кого ли не и второ,че успях да премина цензурата,използвайки лека метафора и никакви обидни думи :р
Чудя се ако обявя на всеослушание,че знам тайната на гласуването и поискам да я споделя,срещу примарно 20лв в плик,колко ли хора ще са готови да ми ги платят? Понеже си жена с богато въображение,представи си какво ще настане няколко дни след разпродажбата на формулата,ефекта на асансьора и въртележката - едновременно :р Дали според теб тогава шефовете ще се трогнат и вземат незабавните мерки,за които над 100 човека настояваме?
Въпросите станаха два.


... всеки тук и не само тук е неповторим! Погледни нещата от хубавата им страна, поне те бъркат с един невероятен автор като Ива Касабова - kass : ))) което донякъде си е комплимент!!! А за "тайната на гласуването" не бих дала и пукнат грош, тай като последното нещо което ме вълнува е кой, къде, кога и как е гласувал... :))) А шефовете са глухи за такива като нас, защото скандала им пълни гушите, мила... това е истината! И затова тук са на първа заканите, интригите, псувните по нечий адрес... и висят като лозунги на простотията!!! А на хора, които се опитват да им отворят очите за това, че по тази причина качествени автори и авторитети напускат възмутени блогбг - тях банват... ;))))))))))

Ама "като пееш Пенке ле, кой ли ми та слуша" ;)))) Затова давай да празнуваме!!! :)
цитирай
17. evelin - Един от принципите ми в този живот е...
01.03.2011 16:00
hristo27 написа:
Желая ти попътен вятър, а задниците и без теб си лъскат тук! :)))


... казвай нещата, които мислиш, независимо дали това ще се хареса на околните - така запазваш себеуважението си! Правейки го интелигентно и дипломатично ще получиш подкрепата на точно такива хора!

Благодаря, hristo27! :)
цитирай
18. evelin - БЛАГОДАРЯ! :)
01.03.2011 16:28
Благодаря на всички, които ме подкрепиха с коментари, на лични и с качване на активни линкове към постингите в блоговете си :) Дадохте ми Вяра и Надежда! :)
Благодаря, на всички които "оплюхте" думите ми по най-просташкия начин и с това ме разграничихте от себе си! Дадохте ми Сила и Хъс да продължа! :)
Благодаря и на всички, които приеха действия да затруднят достъпа до постингите! Дадохте ми Отговорите! :)

ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ ЛЮБОВ! ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ! :)
цитирай
19. men - Това е орисията на българина - да се занимава с излишни неща и си създава непотребни дертове.
04.03.2011 08:43
Много глупави мисли и доста празни страсти.

А модерацията и прецеждането на мненията е намек за липсата на свобода на словото в блога, нали?

Боже, колко ограничени и големи задници сме!
цитирай
20. evelin - :)))
04.03.2011 16:27

Наистина, men... Що ли ти е да четеш, пък и да коментираш такива глупави празнодумства!? Умните хора ги подминават... ;)))))

Ползотворен ден! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evelin
Категория: Изкуство
Прочетен: 2757955
Постинги: 439
Коментари: 5991
Гласове: 18498
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031