Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 11:19 - три стиха - родили едно приятелство...
Автор: evelin Категория: Изкуство   
Прочетен: 2396 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 28.03.2009 20:59



image



ДА БЯХ..  

Мая Великова Попова (инес)  

                         (да се чете с усмивка)

Да бях си блузата поне свалила,

със сигурност би станал разноглед! 

Очите ти в гърдите ми се впили...

Това ли са очите на поет?!

Да бях си блузата поне свалила...

и щеше малко да се концентрираш,

загледан втренчен в двете ми могили,

в желание  да потреперваш, да не спираш!

Да  бях си блузата поне свалила...

какво от себе си ти би свалил?

И щеше да ме помниш дълго, мили ...

и да те топли спомен...

че до моите гърди си бил !


@}----;------------

ДА БЕШЕ...

(Krustnika)

Да беше си свалила блузката поне,

и маската да беше си свалила...

С преструвката, че съм ти като другите мъже

и, че с вида си би ме придобила!

 

Да беше си оставила самотни в къщи

любовници, лъжи и лицемерства...

Че иначе какво към тебе би ме връщало ?!

Самотен спомен ли, че съм те любил зверски?

 

Да беше спряла да ме предугаждаш и поне,

когато питам те дали самотна е душата ти,

да си признаеш... Пия сам горчивото кафе...

И тръгвам... А пък можеше да сме приятели!


@}--------;--------


Re
: Krustnika  
A
*Z (адриана)  

С обич на Инес…

За тез гърди ли!?-две могили,
безброй любовници свалили
се изписа тон мастило…

А лицето „преду-гадило”
тоз надъхан наш поет
/с който правим моабет/
без преструвка ще рече:
„Свали си маската, момче!
Щом не си кат другите мъже,
за вида ми що ти пука!?

Сам си извади поука…
При мене все те връщат
не тези „две могили”
/А пък за секса зверски,
дори не сме мислили…/
В поезията не си новак!
На кой поет душата е бардак!?
Ако самотна не ни е душата,

ще драскаме ли поеми в кревата!?
Таз седемчасова разлика ни мори!
Като си пиеш кафето самотен в зори,
аз слагам обяда с туршийката
и си пием с комшия ракийката!
Тез български нрави корави
зад океана защо ли забрави!?
Ок! Приятелството да отпушим!
Лулата на мира с теб да изпушим!

:)))
P.S. Следва продължение…



Реплика от автора 
A*Z (адриана)

Последното стихче е "псевдопоезия"  скалъпена за минути като отговор-закачка с недълга забавна предистория! Но то стана  повод  да се роди едно приятелство...
Написано е с огромно възхищение към поета "качил" първия стих в сайта http://bukvite.com/ -
Krustnika и с уважение към човека - Доний Донев! 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Като си говорим за гърди, та се сетих ...
06.07.2007 11:36
Като си говорим за гърди, та се сетих и за една стара градска песен:
"Гърди си с рози накичи....и т.н"
Въобще, гърдите са онази връзка с живота, която първо откриваме, когато се появим на белия свят:-))
Хвала на тях и да са вечно неувяхващи :-)))
цитирай
2. nermal - за могилите
06.07.2007 11:42
тез могили възпяни в куплет
да бяхте снимали в пози безчет
че и на поета муза му требе
малко свежест за мене, за тебе

чета ви творбите лирични
за женски гърди неприлични
къде са се шарили, скитали
за тях колко мъже ли са питали?

аз съм ви гост, непознат лунатик
странник, един вид литературен критик
но знам че красотата могилска
не е шега първоаприлска

поздрави за закачката :)
цитирай
3. evelin - щур ден...
06.07.2007 12:26
усмихнахте ме, момчета...;))))))))))))))))
Благодаря ти за поне 5 минутния хилеж, nermal...
цитирай
4. анонимен - boris
28.07.2007 23:08
колажът е хубав-сърце през което се вижда ню-йорк,
а коя ли е тази окована пантера...
вместо две могили е хубаво да се казва, че девойката
има големи хубави..... очи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evelin
Категория: Изкуство
Прочетен: 2766744
Постинги: 439
Коментари: 5991
Гласове: 18498
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930